O nama

1980
Osnivanje kompanije
1980
Proizvodnja armaturnih mreza
1 +
Radnika
Kompanija Trgovir je osnovana je 1995. godine kao društvo sa ograničenom odgovornošću. Proizvodne djelatnosti kojima se bavimo spadaju u 3 kategorije:
Žičani proizvodi
Hidroizolacijski proizvodi
Eko pelet

Sjedište kompanije nalazi se u Stjepan Polju, na adresi Stjepan Polje b.b., 75324 Bosna i Hercegovina. Pored proizvodnih i prodajnih objekata, u okviru kompanije se nalazi i benzinska pumpa. Kompanija Trgovir posjeduje certifikate međunarodne norme, kao garanciju kvaliteta kupcu, gdje su naši proizvodi prilikom proizvodnje prošli neophodan proces kontrole. Trgovir d.o.o. također posjeduje i certifikate za amraturne mreže za tržište Mađarske i Hrvatske, te certifikate za rešetkaste nosače za tržište Srbije. Certifikati koje posjedujemo su:

Za žičane proizvode:

Hidroizolacija:

Eko pellet:

Naša kompanija vodi brigu o svojim zaposlenicima, svjesna da samo uz stručne i motivisane radnike može pružiti najbolju uslugu i prijatnu kupovinu, te kao društveno odgovorna kompanija vodimo računa o okolišu i životnoj sredini. Mnogobrojne reference, odlikovanja, certifikate, te saradnju sa renomiranim partnerima i internacionalnu zastupljenost na tržištu doživljavamo kao pečat i priznanje za naš trud i kvalitetan rad. Našim kupcima uvijek nudimo najbolji kvalitet i najpristupačniju cijenu uz najbolju uslugu. Naš je cilj stvaranje bliske veze sa potrošačima. Svako ispunjeno očekivanje naših klijenata je naš zajednički uspjeh.

Biti vodeća kompanija po kvalitetu, odnosu sa potrošačima i prihodima među kompanijama sa sjedištem u Bosni i Hercegovini.
Kompanija Trgovir d.o.o. nastoji kvalitetom kontinuirano graditi brand vrijedan poštovanja. Naša najveća vrijednost su naši zaposlenici i bogato iskustvo koje smo stekli tokom dugogodišnjeg poslovanja. Svoje poslovanje razvijamo kroz samostalni razvoj kompanije i transparentan odnos sa poslovnim partnerima i zajednicama sa kojima poslujemo.
S obzirom na definisanu viziju i misiju naše kompanije, generisani strateški ciljevi kojima nastojimo ostvariti konkurentsku prednost su:

- Kreiranje vlastitih proizvoda koji će biti prepoznatljivi po visokom kvalitetu,
- Ostvarenje liderske pozicije na tržištu Bosne i Hercegovine,
- Proširenje tržišnog učešća u narednih pet godina,
- Maksimalno zadovoljavanje zahtjeva potrošača uz pozitivne povratne informacije,
- Povećavanje asortimana proizvoda,
- Stalan rast i razvoj preduzeća,
- Uvažavanje interesa zaposlenih,
- Nabavka savremene tehnologije koja prati najveće evropske standarde.